Breaking

Thursday, September 29, 2016

Moja ljubavna priča 2017 Online Filmek ingyen - Magyarul Box Office

Moja ljubavna priča 2017 Online Filmek ingyen Magyarul


Moja ljubavna priča Online Filmek ingyen

Jogcím

Moja ljubavna priča

Tartam

120 Minutes

Kioldás

2017-06-23

Mufajok

Comedy, Drama, Romance

Nyelv

English, اردو


Moja ljubavna priča Teljes Film Magyarul Online


Moja ljubavna priča 2017 Attekint





Moja ljubavna priča Részlet


Foszereplok: Kumail Nanjiani, Zoe Kazan, Holly Hunter, Ray Romano, Anupam Kher, Zenobia Shroff, Adeel Akhtar, Bo Burnham, Aidy Bryant, Kurt Braunohler
Kiemelt munkatársak: Michael Showalter, Kumail Nanjiani, Emily V. Gordon, Judd Apatow, Barry Mendel, Cliff Alphonse, Jeremy Kipp Walker, Brandon Tonner-Connolly, Robert Nassau, Brian Burgoyne
Költségvetés: $5,000,000
Bevétel: $56,303,596
Bemutatkozó szöveg: Luckasto i istinito
Productora: Amazon Studios, FilmNation Entertainment, Apatow Productions
Bevezeto: Temeljen na ljubavnoj priči iz stvarnog života Kumaila Nanjianija i Emily V. Gordon, Moja ljubavna priča govori o komičaru pakistanskog podrijetla Kumailu (Nanjiani) koji se upoznaje sa studenticom Emily (Kazan) prilikom jednog od njegovih komičarskih nastupa. Iako su mislili da će njihov odnos ostati na seksu za jednu noć, sve se razvija u pravu ljubav, što komplicira Kumailov život jer njegovi roditelji, tradicionalni muslimani, očekuju nešto sasvim drugo. Kada se Emily razboli od misteriozne bolesti, Kumail će prolaziti kroz medicinsku krizu s njezinim roditeljima Beth i Terry (Holly Hunter i Ray Romano) koje nikada nije upoznao, a prisiljen je nositi se i s emotivnim sukobom u kojem mora birati između svojih roditelja i svoga srca.

Moja ljubavna priča 2017 Online filmek






film letöltés ingyen,film letöltés ingyenes,ingyen film letöltés,film letöltés ingyen gyorsan,youtube film letoltes,film letöltés magyarul,film letöltés oldal,film letöltés online,film letöltés ingyen torrenttel,film letöltés ingyen regisztrálás nélkül,film letöltés ingyen telefonra,film letöltés mp4,mp4 film letöltés,film letöltés torrentek,film letöltés torrentel,film letöltés telefonra ingyen,teljes film letöltés,film letöltés youtube,filmespolc-film letöltés online,hd film letöltés,film letöltése videáról,film letöltés videa

No comments:

Post a Comment

Adbox